fredag 4 juni 2010

Härlig dag!!

Är det inte härligt med detta fina väder? Jag trivs som allra bäst såhär i början av sommaren när temperaturen landar runt 20 grader. Det är alldeles lagom varmt för min del. När temperaturen stiger över 25 grader så håller jag mig helst i skuggan eller inomhus för värme är inte riktigt min grej. Så konstig är jag ;)

Betygen är satta nu och glädjande nog har jag inte så många elever som blir besvikna över sina betyg, det är skönt. Nu är det bara två vanliga arbetsdagar kvar och sen två veckors sommarskola. På högskolan har jag varit på min sista föreläsning vilket är superskönt men jag har några kompletteringar kvar att göra så helt färdig är jag inte än. Men snart!

Idag ser jag och Philip fram emot att träffa vännerna A och E och deras små pojkar. Ska bli så roligt att träffa dem.

Ha en härlig fredag, det ska vi ha!!

1 kommentar:

Västmanländskan sa...

Jo, det är precis lagom härligt nu!
Glad fredag till dig också.