torsdag 13 november 2008

Stackars liten..

Vet inte om det är några hormoner som orsakar detta eller om man bara blir allmänt blödig som ny mamma. Jag har numera väldigt nära till gråt, särskilt när jag ser små pojkar som är ledsna. Jag kan inte titta på Sjukhuset på tv längre för i nästan vartenda avsnitt är det någon liten ledsen pojke som slagit sig eller har ont i halsen eller som har nån hemsk sjukdom. Ok att man kan börja gråta över nån liten med cancer men att gråta över nån med halsfluss är kanske lite over the top.

Igår höll tårarna på att kika fram på Icas parkering. En liten kille på runt 4 år gick på parkeringen och såg allmänt förtvivlad ut samtidigt som han gav ifrån sig ett alldeles hjärtskärande "Mamma!". Lille vännen!! Som tur var så fanns mamman precis bredvid, han hade bara inte sett henne men ojojoj vilken klump jag fick i halsen.

Vill inte ens tänka på hur jag kommer känna mig första gången min lille pojk blir förkyld eller slår sig. Usch!

Inga kommentarer: