fredag 2 oktober 2009

Tråkigt

Lille P och jag är ensamma i helgen. Sambon åkte till Örebro i eftermiddags för att träffa en del gamla kompisar som är utspridda i landet. Hade visserligen tänkt mig en lugn kväll men det blev lite lugnare än jag hoppats på. Lille P var hos Bvc idag så hans eftermiddagslur blev inte riktigt så lång som den brukar vara. Resultatet av det blev att han vid 17-tiden var så trött att jag tänkte lägga honom att sova en kort stund. Den korta stunden blev dock lite längre än så. Försökte väcka honom efter 40 minuter men det ville han inte alls vara med om så jag tänkte att han får väl sova lite längre då och "lite längre" blev till mycket längre. Han sover fortfarande! Får nog räkna med en tidig morgon imorgon, så typiskt...

Jaja, nu är det Idol i alla fall så det lär väl hålla mig sysselsatt ett tag :)

Inga kommentarer: