onsdag 21 januari 2009

Mys och bus och lite nostalgi

Idag har jag och bebis hängt nere på öppna förskolan på förmiddagen. Han var vaken och busade hela tiden. Det märks att han tycker att det är kul att träffa andra barn och vuxna. Dessutom kunde han flörta lite med sin favvokompis Tyra. Det finns inte så många andra flickor födda -08 här i stan så det vill till att vara ute i god tid ;).

När han sen vaknade efter sin 2 timmar långa lunchtupplur busade vi och myste lite hemma istället. Bebis älskar att stå och hålla sig i soffan och gärna pilla lite med det som ligger där uppe. Annat som är roligt just nu är att sitta och leka med en leksak på golvet och sen välta åt sidan på en kudde. Det är så kul att man måste skratta högt.

Vi lyssnade också på lite gamla låtar från 90-talet. Nu när bebis sover en stund igen så tänkte jag passa på att lägga ut lite klipp på några av mina favoriter från forna dagar men det verkar inte gå så bra. Varje gång jag trycker på en video så står det att videon inte är tillgänglig i mitt land eller att inbäddningsfuktionen är borttagen på begäran. Jaja, jag kanske återkommer med några klipp nån annan gång.

Nu blir det Twilight igen!! =)

Inga kommentarer: