torsdag 22 januari 2009

Omstart imorgon!

Imorse gick vi ifrån vår rutin med morgongröt. Tyckte bebis verkade lite trött så jag ammade honom istället. Det visade sig vara en dum idé för idag har vi varit ur fas hela dagen. Ammade bebis 4 gånger innan lunch och hans förmiddagslur blev bara 30 minuter istället för 1,5-2 timmar. Efter lunch somnade han men vaknade efter 30 minuter och ville inte sova om jag inte låg bredvid. Då körde vi en gammal favorit i repris, bebis sovandes bredvid mig i sängen medan jag läser en bra bok, så det blev dryga 100 sidor Twilight idag. Blir så konstigt när inte de vanliga rutinerna följs för bebis är liksom lite halvtrött och halvhungrig hela tiden och blir för gnällig för att leka själv men för pigg för att sova.

Nä, imorgon blir det en omstart där morgonrutinen följs till punkt och pricka så får vi se om det blir en bättre dag. Nu ska jag stupa i säng! Nattinatt!

Inga kommentarer: