tisdag 24 februari 2009

Ensam!

Är för allra första gången ensam i den här lägenheten. Jag har blivit sjuk och har haft hög feber till och från under dagen så därför är sambon hemma och tar hand om bebis. Just nu är de två iväg med bilen på verkstan för att fixa bakluckelåset (inget som är orsakat av mig). Alltså är jag själv hemma. Känns rätt konstigt, går omkring och lyssnar efter bebisljud hela tiden. Ganska skönt också att vara helt för sig själv även om jag hade uppskattat det mer ifall jag inte hade haft feber.

Nä, nu ska jag tillbaka till soffan och se om det blir nån förlovning eller inte. Efter dagens hype vore det ju rätt snopet om det skulle visa sig vara ett falskt rykte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp! Jag är ute på bloggturné för att hälsa på alla som liksom jag ska vara med på Pocket&Trix! Trevligt att råkas! :-)

Anonym sa...

Hej där!
Jag är ute och snokar runt lite. :-)
Om jag kommer på några frågor så återkommer jag (jag hoppas att du svarar på de frågorna som En bok om dagen knåpat ihop).
//Hemliga bokvännen!