söndag 20 september 2009

-6 kilo

Nu börjar jag närma mig målet för viktresan. 10 kilo skulle bort så nu har jag bara 4 kvar. Idag väger jag mindre än jag gjort på 6-7 år fast figuren är inte densamma som den en gång varit, barnabärande sätter ju ändå vissa spår kring midjan. Men jag börjar känna att jag kanske någon gång i framtiden skulle våga visa mig i bikini igen :)

Idag är det mycket som står på agendan:
-Jag har rättat läsförståelse för tre niondeklasser.
-Jag har tvättat en del.
-Jag ska planera en genomgång om muntlig redovisning.
-Jag ska fixa någon fika till morgondagens AL-konferens. Kanske matmuffins?
-Kolla kursplaner och betygskriterier för svenska som andraspråk och särskolan.
-Fixa bra uppgifter för min engelskagrupp, som ger bra underlag inför de skriftliga omdömena.
-Utforma en bra skrivuppgift för mina åttor.
-Hitta någon meningsfull uppgift för de sjuor som hunnit göra sin muntliga redovisning.
-Sen vore det såklart trevligt att hinna träna och kanske umgås med R och lille P också.

Hoppas er helg är/har varit bra!

2 kommentarer:

Erica sa...

Va duktig du är! :D Hinner vi ses snart tror du? KRAM

Jenny sa...

Ja, det skulle vi verkligen försöka planera in snart. Vore så roligt att ses :) Kram