tisdag 15 december 2009

Bokpaketet =)

Idag kom ett kanonfint paket på posten. Avsändare var min hemliga bokvän och paketet var väldigt välfyllt. Två böcker, Fladdermusmannen av Jo Nesbo & Begravt i glömska av Nora Roberts, fanns med och jag har inte läst något av någon av författarna så det ska bli spännande. Jag tycker verkligen att det är svårt att hitta bra deckare eftersom det finns så väldigt mycket så det är väldigt uppskattat när man får något tips från nån annan. Förutom böckerna fanns också en del godis, flera sorters te och lite annat väldoftande och vackert. Dessutom ett väldigt vackert julkort som jag misstänker att avsändare tillverkat själv.

Bilder på innehållet kommer senare under dagen. Just nu ville jag bara visa min bokvän att paketet kommit fram och dessutom framföra ett STORT tack. Du förgyllde min dag! =)

Inga kommentarer: