lördag 12 december 2009

Halvhelgsrapport

Jag känner mig så fruktansvärt trött den här helgen. I fredags var jag helt utslagen på eftermiddagen och det hela slutade med att jag inte ens orkade se Idolfinalen för jag tyckte det var så högljutt. Lördagen har varit aningen bättre men fortfarande känner jag att jag inte har så mycket energi som jag skulle vilja. Vi har varit i Aneby hos svärföräldrarna och sen tog vi en sväng förbi mina föräldrar också när vi ändå var på vift. Trevligt men tröttsamt.

Morgondagen ska ägnas åt att fixa och trixa med det paket som ska skickas iväg till en annan bloggare. Det har varit supersvårt att hitta på något bra i bokväg då min bokvän är väldigt beläst och redan har läst de flesta av mina favoriter. Efter mycket snokande på bloggen har jag nu hittat några alternativ som jag tror ska kunna passa och nu återstår alltså bara lite andra inköp vilket jag ska fixa på stan imorgon. Det ska bli så spännande att se vad min bokvän tycker om innehållet.

Nu: sova!

Inga kommentarer: