lördag 19 december 2009

Min julklappspåse

Som utlovat kommer här en bild på innehållet i den julklappspåse jag fick av min hemliga bokvän häromveckan.



Påsen var som ni ser väldigt välfylld och jag blev jätteglad för innehållet. Godiset är redan uppätet och smakade finfint men teerna har jag inte smakat än och böckerna är fortfarande oöppnade. Jag tänkte dra på det lite så jag får njuta av paketets innehåll under lite längre tid :) Fladdermusmannen kommer nog inte ligga orörd så länge till dock. Jo Nesbo har jag varit sugen på att läsa ganska länge efter att ha läst så mycket bra om böckerna på olika bloggar så nu tänker jag definitivt passa på. Måste bara läsa ut boken jag håller på med först.

Tack snälla bokvän för ditt paket! Det var ett riktigt kanonpaket och jag blev jätteglad för innehållet =) Hoppas att din jul blir riktigt härlig!

p.s. nu är jag ju också väldigt nyfiken på vem som har skickat detta fina paket så du får gärna avslöja dig :)

1 kommentar:

Lilla O sa...

Tack för ditt paket, nu ska jag upptäcka din blogg!