fredag 17 februari 2012

I'm back!

Nu kan man verkligen säga att det var länge sen jag skrev. Har länge känt att jag inte har någon tid för bloggandet men de senaste veckorna har suget att skriva kommit smygandes igen. Kanske beror det på att jag just nu är inne i en period av mycket funderande och då fungerar ju bloggen ganska bra som en ventil. Ska i alla fall se om jag inte kan skaka lite liv i bloggen igen :-)

Ja, vad har då hänt sen sist? Jo, bland annat följande:

1. Stora sonen har hunnit bli hela 3,5 år.
2. Jag har hunnit med två läsår som lärare. Ett läsår på högstadiet och ett läsår på gymnasiet.
3. Har hunnit gifta mig med R. Valborgsmässoafton är numera vår bröllopsdag :-)
4. Har blivit 2-barnsmamma. Yngsta sonen L föddes i juni 2011. Han kom med en liten extra kromosom i bagaget vilket såklart har gett oss lite andra erfarenheter än vad vi hade fått om han fötts med de vanliga 46. Mest av allt bidrar han såklart med en massa glädje =)
5. Vi har flyttat tillbaka till hemstaden Jönköping. Ett av de bästa besluten vi fattat. Så skönt att vara nära familjen igen.

Ha det gott så hörs vi snart igen!

2 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Hej! Så roligt att du är tillbaka.
Grattis till både äktenskap, barn och nytt boende. Här hinner det hända grejer :)

Me sa...

Tack så mycket! :-)