tisdag 28 februari 2012

Dagen

Vilket underbart väder vi haft idag! Vårtemperaturer på riktigt, närmare 15 grader på eftermiddagen. Behöver jag ens tala om att eftermiddagen spenderats utomhus? Stadsparken blev i alla fall destinationen idag igen efter önskemål från P. L fick njuta av eftermiddagsvilan i vagnen. Jag fick njuta av solen och värmen. P fick njuta av att kunna springa runt obehindrat i parken utan att bry sig om att parera isfläckar. Alla nöjda och glada!

I övrigt var det P's första dag tillbaka på förskolan efter sportlov, lunginflammation och penicillinkur. Han hade haft jättekul och var helnöjd när han kom hem. Medan P var iväg hann jag kolla ikapp lite tv-serier. Gossip Girl och Hart of Dixie blev det idag. Hart of Dixie har blivit en ny favorit. Gossip Girl följer jag bara när jag är föräldraledig och egentligen mest för att jag vill se när Chuck och Blair blir ihop igen, även om dagens avsnitt inte direkt snabbade på den processen. Så det blir väl helt enkelt att kolla ett tag till helt enkelt ;)

Nu blir det Mot alla odds på teve. Så sorgligt slut på förra veckans avsnitt! Hoppas på att alla deltagarna är kvar efter kvällens avsnitt.

Ha en bra kväll därute!

Inga kommentarer: