torsdag 25 juni 2009

Ny lek

Bebis har en ny lek som går ut på att städa. Han kryper runt i sin lekhörna och samlar in alla småsaker för att lägga dem i sin plockhink. Tidigare har leken gått ut på att jag plockar i sakerna i hinken och bebis tömmer ut allt på golvet igen under förtjusta skratt. Känner mig ganska nöjd med den riktning plockhinksleken har tagit =)

Idag ska jag baka tårtbottnar till bebis kalas imorgon, handla och städa. Kanske slår jag även till med en fönsterputs också om andan faller på. Måste även välja kläder till bebis fotografering på fredag och se till att de är i fint skick. Skulle behöva tvätta också men sen är jag ju lite shoppingsugen med så jag får väl se hur jag prioriterar under dagen. Much to do, much to do... Borde kanske ta tag i saken istället för att sitta här och blogga om det ;)

Inga kommentarer: