måndag 15 juni 2009

Uppslukad

Jag ligger lite lågt med bloggandet just nu av en högst angenäm anledning. För tillfället är jag inne i ett riktigt läsmaraton och hinner knappt läsa sista sidan i den ena boken innan jag påbörjar en ny. Det regniga vädret har verkligen gjort gott för min läslust :)

Lästa böcker de senaste veckorna:
Syskonkärlek, Expert på att rodna och Räcker det om jag älskar dig av Katarina von Bredow. Att tro på Mr Pip av Lloyd Jones, Den tatuerade fjärilen av Philip Pullman och Hon släpper dig aldrig av Kate Cann.

Läser just nu: Människohamn av John Ajvide Lindqvist (har läst 80 sidor och är redan helt fast)

2 kommentarer:

Anso sa...

wow....bra att du läser nu - när du jobbar får man använda loven till det =)

Me sa...

Jo, jag vet. En fördel i alla fall om jag inte får nåt jobb i höst (vilket ju verkar ganska troligt). Jag kan läsa massor! :)