tisdag 7 juli 2009

Jippo

Har kollat på vissa delar av Michael Jacksons minnesceremoni ikväll. Visst är det en fin tanke att hedra hans minne och all bra musik han faktiskt gjorde men det blir väldigt mycket jippo av det hela. Dels känns det mycket konstigt för mig att hans barn sitter längst fram mitt i blickfånget för hela världen. Sen tycker jag att det blir lite osmakligt när Strage och Svensson sitter och skvallrar om Jacksons förhållanden medan kistan förs fram till stadion, särskilt som han under hela sin livstid varit extremt utsatt från media. Det känns som om det är dags att låta Jackson vila i frid nu. Minns musiken men i övrigt, låt honom och familjen vara!

1 kommentar:

Evasleva sa...

Kul att du lämnade en kommentar. Jag kan förtå att man inte ska ha täcke till en början även om jag tror att man får använda sitt sunda förnuft mest :) Kudde var väl i alla fall konstigt, tycker jag. Det var en sån liten platt... Känns som att ikea på amerikanskt vis vill försäkra sig om att inte bli stämda ;)