onsdag 1 juli 2009

Neråt...

Min spark i bakdelen på mig själv när det gäller mina extrakilon har börjat ge resultat. Vågen visar nu -2kg! Heja mig!! =) Lite lättare att hålla igen på maten i denna värmen, svårare med motion dock. Klämde in en morgonpromenad idag innan temperaturen steg för högt, på dagarna är det ju helt olidligt att promenera så det skippar jag helt och hållet.

Nu ska jag se om min lilleman tänker vakna nån gång snart. Han blir så trött av värmen och kör riktiga maratontupplurar på eftermiddagarna. Igår sov han 2,5 timmar förmiddag och 3 timmar eftermiddag. Blir mycket läst när han sover så :) Just nu Snabba Cash av Jens Lapidus.

Ytterligare en fundering: Kan man ha trekvartsjeans på en anställningsintervju? Kommer ju kola av i bilen om jag ska ha långa byxor på mig. Med en tunnare vardagsskjorta till borde det väl vara ok, eller?

Många ämnen behandlade på några få rader där, var det svensklärare jag skulle intervjua som eller? ;)

2 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Heja dig!

Jag tycker nog att man kan ha sådana byxor på en intervju mitt i smällvarma sommaren.

AnneSophie sa...

Jag hade shorts och linne på min intervju där jag jobbar nu =) Så det går säkert!