torsdag 20 augusti 2009

Träning

Jag är faktiskt riktigt förvånad över mig själv och min nya inställning till träning. Jag tycker att det är hur kul som helst helt plötsligt!?! Vad har hänt? Jag blir riktigt glad när det kör igång riktigt hårt så jag får ta i ordentligt och högst upp på min önskelista inför min stundande födelsedag ligger ett par hantlar och bra träningsskor. Fortfarande är det "Zumba" som gäller och det är fortfarande jättekul men jag funderar på att skaffa mig ett träningskort och gå på nåt pass nere på gymet nån gång i veckan. Fast det där med hemmaträning är ju rätt praktiskt...

Vikten har stannat nu men jag kör på och hoppas att det börjar gå neråt snart igen. Jag låg still på den här vikten i flera år innan jag blev gravid så det är väl inte så konstigt att jag stannat just här. Det är lite farligt också när man börjat jobba med alla godsaker som bjuds i fikarummet. Jag försöker hålla mig till innehållet i fruktskålen men jag får väl erkänna att en eller annan godsak har slunkit ner i veckan.

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och fundera lite över morgondagens skolaktiviteter. Svejs!

Inga kommentarer: