söndag 14 december 2008

En ganska händelselös vecka

Denna vecka har mer än något annat präglats av förkylningar. Både bebis och hans pappa har varit sjuka. Jag och bebis spenderade nästan hela veckan inomhus. I fredags gav vi oss ändå ut på barnvagnspromenad med två andra mammor och bebisar. Mkt trevligt men oj vad tungt det var att skjuta barnvagnen uppför backarna i en dryg dm snö. Julklappspåsen blev ju ivägskickad också och nu ser jag fram emot att mitt paket på posten. Ska bli spännande, får se om jag klarar att vänta till julafton. Misstänker att det kommer öppnas tidigare.

Nästa vecka hoppas jag och bebis att vi kan gå på sista babysimtillfället, kanske en sångstung på Öppna förskolan och några promenader. På fredag börjar julen, då är sambon ledig och lillebror är hemkommen! Ska bli trevligt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick inte med brevet till påsen, så du får väl vinka lite när du du vill ha det - fast då får du det på mail. ;)

Me sa...

Nu hänger jag inte med riktigt i vad du menar för brev.. Tack för din blog award förresten. Ska snart komma till skott och posta det på bloggen.

Anonym sa...

Jag skickade Julklappspåsen till dig förra veckan, och jag hade skrivit ett brev till det. Tyvärr kom inte brevet med i min iver att skicka paketet. ;)