tisdag 23 december 2008

Nyklippt

Igår fick jag äntligen tummen ur och gick till frissan. Senaste gången jag klippte mig var i februari och håret hade hunnit bli rejält långt sen dess. Men, nu är det avklippt! Provade en ny frisör och blev väldigt nöjd med resultatet så hon har fått en ny kund i mig :)

Igår hade vi dessutom fikabesök på förmiddagen. En kompis och hennes kille hade vägarna förbi oss och passade också på att lämna en liten present till bebis. En jättegullig badcape som P hade sytt själv. Nu kommer bebis definitivt vara tuffast på babysimmet (som om han inte redan var det) :) Vi hann också med en liten eftermiddagstur till päronen.

Idag blir det julstök hemma. Jag ska göra quornköttbullar till julbordet och sen ska vi tvätta upp ordentligt med kläder. Förhoppningsvis hinner jag läsa en hel del också och så blir det nog nån julfilm till kvällen.

Inga kommentarer: