tisdag 16 december 2008

Julklappspåsen





















Igår kom den, julklappspåsen. Chokladen i form av små julfigurer är redan uppäten och smakade mumma. Har provsmakat teet också, det var väldigt gott (persika och passion). Playa del Sol såg jag aldrig när det gick på tv så det ska bli kul att se. "Den som spikar på julafton har allvarliga problem" av David Batra var jätterolig. Fick en chans att läsa lite i den i går kväll efter att sambon lagt beslag på den hela eftermiddagen. Den medskickade pocketen "Alkemisten" av Paolo Coelho läste jag för några år sen och kommer ihåg att jag tyckte rätt bra om den. Så det kan vara dags att läsa den igen. Dessutom tror jag att jag ska "tvinga" sambon att läsa den för jag tror att det är en bok som han skulle gilla.

Jag är jättenöjd med innehållet i paketet. TACK Cia för paketet, det var uppskattat och tack En bok om dagen för att du anordnade hela kalaset. God jul till er båda!!