lördag 6 december 2008

Plötsligt händer det!!

Just när jag trodde att jag var dömd till evig sömnbrist slog bebis till. Den senaste månaden har han vaknat oftare och oftare på natten och denna veckan har han vaknat minst en gång i timmen. Men inatt sov lilla gullungen som en liten ängel. Dessutom tyckte han att det var en god idé att ta sovmorgon till klockan 9. Känner mig helt plötsligt som en människa igen :)

Ska nog göra en lista på vad som aldrig kommer att hända för varje gång jag skriver eller säger nåt så händer det motsatta.

Jag kommer aldrig vinna en miljon på triss eller annat spel.

Jag kommer inte att hitta ett bra jobb som passar mig perfekt.

Vi kommer aldrig att hitta ett perfekt hus precis när vi har råd med det.

Hehe, nu ska jag nog gå en sväng och passa på att köpa en trisslott ;)

Inga kommentarer: