fredag 19 december 2008

Examen!! (och lite annat)

Idag kom mitt examensbevis på posten så nu är det fritt fram för mig att söka jobb. Inte för att jag är så hemskt sugen på det just nu. Jag trivs verkligen med att vara hemma med bebis och längtar inte alls efter att börja jobba. Förhoppningsvis känner jag annorlunda fram i april/maj när det på allvar börjar bli dags att tänka på jobbsökande.

Igår hade vi en riktig mysdag. Jag och bebis började dagen med att besöka öppna förskolan. Vi hade stämt träff där med J och hennes bebis som snart blir tre månader. Dessutom dök L och hennes lille pojk upp. Trevligt!

Vår stads öppna förskola är verkligen jättebra. Personalen är väldigt trevliga och genomför sångstunden med lika stor entusiasm varje vecka. Bebis tycker mycket om att vara där och sångstunden är en riktig favorit för oss båda. Senare på dagen var jag iväg och köpte en julgran och på kvällen klädde vi den medan bebis låg på golvet och tittade storögt. Så nu luktar det verkligen jul här hemma. Mysigt!

Inga kommentarer: