fredag 20 mars 2009

Affektanfall

Ikväll fick bebis ett affektanfall modell large. Han slutade andas och svimmade av. Han var helt borta i ca 10 sekunder, men oj vilka långa sekunder. Som tur var visste vi att han kunde svimma av av dessa anfall så vi kunde hålla oss hyffsat lugna men även om man vet att det inte är farligt så är det inte något man vill vara med om. Bebis var lite medtagen i några minuter efter att han vaknat till men nu är han sitt vanliga jag igen. Det tar nog en stund innan jag hämtat mig ordentligt dock...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men usch va otäckt. Skönt att ni vetat om att det kan hända och att ni kunde hålla er lugna.
Hoppas allt är bra med er annars! jag har inte hunnit svara på ditt mail, skriver uppsats för glatta livet...
Kram vänne, och krama lillkillen från mig!