torsdag 12 mars 2009

Mitt paket har anlänt =)



Ett riktigt fint paket från min hemliga bokvän kom brevbäraren med idag. Det innehöll två pocketböcker, "Det fattas en tärning" av Johanna Thydell och "Och fjättra Lilith i kedjor" av Åsa Schwartz. Den förstnämnda har jag tänkt läsa i flera år men det har aldrig blivit av så det var ett jättebra val av min bokvän. Tyckte mycket om "I taket lyser stjärnorna" så jag hoppas att den här är lika bra. Boken av Åsa Schwartz är en helt ny bekantskap så det blir spännande att läsa. Omslaget ser lite småläskigt ut men jag får väl läsa när det är ljust om innehållet är otäckt ;)

Förutom böcker fanns tre olika sorters te med i paketet. Söderte (en favorit), kustblandning (testad ikväll, mkt god) och chokladte som ska bli spännande att testa. Chokladvarianten får nog vänta till imorgon dock, har precis smällt i mig kladdkaka så choklad ligger inte så högt upp på min önskelista just ikväll :)

Och, det var inte slut där... Fick också en handkräm från Oriflame (luktade jättegott), ett nyckelband och ett fint brev...

Tack snälla hemliga bokvän!! Det var ett jättefint paket. Ska bli kul att se vad du hittar på till nästa gång. =)

Katten gillade också innehållet!

Inga kommentarer: