torsdag 19 mars 2009

Jobbig natt!

Inatt har bebis varit vaken ungefär en gång i timmen. Ammat har jag nog gjort 6-7 gånger. Egentligen borde jag sova nu när bebis sover men nu när jag varit vaken i några timmar så känner jag mig rätt pigg. Det kommer nog att slå till i eftermiddag.

Hoppas bara att detta inte håller i sig. Sist han började vakna såhär så höll det i sig i några veckor och jag var verkligen sjukt trött. Han vaknar normalt sett ungefär tre gånger per natt och det är fullt hanterbart men när det blir uppemot 20 gånger som det var sist då känner man att man håller på att bli mer eller mindre galen.

Kanske är det tandsprickning på gång för han gnager på precis allting. Det borde vara dags för tänderna i överkäken att titta fram snart och om jag inte minns helt fel så sov han sådär dåligt i samband med att tand nr 2 skulle igenom. Hoppas det går fort i så fall...

Nu: American Idol

Inga kommentarer: