tisdag 17 mars 2009

Vardagslyx

Lite lyx såhär mitt i veckan är ju inte helt fel. I morse var mjölken slut så jag och bebis fick ge oss ut på en liten utflykt till Ica. När vi väl var där så luktade hela affären av nybakat bröd så då övergav jag snabbt planen på grötfrukost och satsade på färska frallor istället. När jag ändå var igång slank det ner en yoghurtbägare med kolasmak och ett paket juice. Sen satt jag och åt min goda frukost medan bebis kröp runt i vardagsrummet.

Nu sover bebis och jag ska fortsätta dagen i samma anda. I väntan på att kaffet ska bli klart bloggar jag, sen ska jag läsa morgontidningen och kolla på senaste avsnittet av Gossip Girl. Vädret verkar än så länge rätt lovande så i eftermiddag blir det nog en lång promenad i solen. Nu kallar kaffet!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det härligt. Nybakatdoft är bland det bästa som finns. Jag bakade bullar i lördags så hela lägenheten doftade underbart!