tisdag 28 april 2009

Helg + måndag

Vet inte om jag har nåt intressant att skriva egentligen men jag har ju inte uppdaterat på några dar så jag kör på ändå :)

Helgen var jättehärlig på alla sätt. Superbra väder, glad bebis och stugan =) Bebis gillade verkligen att vara ute i gräset och busa. Han skrattade mest hela tiden och det allra bästa var att klättra upp och ner för den lilla trappen mellan altanen och gräsmattan.

I söndags blev bebis 10 månader, bara två månader kvar till 1-årsdagen. Det är helt galet! Får väl snart fundera på hur/var det ska firas. Men först är det sambons födelsedag, på måndag, och jag har ingen present än. Några förslag?

Måndagen spenderades i Jönköping. Vi (jag och bebis) bytte däck på bilen på morgonen och passade då på att hälsa på vännen E och hennes lille E. Vi följde med till öppna förskolan, lunchade sen på stan och shoppade lite. Bebis fick ett par tunnare byxor och ett jättegulligt set med shorts och t-shirt med Bamse på. Jättemysigt på stan med fint väder och trevligt sällskap =) Vi tog en sväng förbi mina föräldrar också för lite kaffe för mig och bus och mat för bebis.

En kortare vecka med en del aktiviteter väntar nu. Imorgon blir det tvätt/städ på förmiddagen och sen ska vi träffa mammagruppen på öppna förkolan på eftermiddagen. På torsdag blir det babycafé på förmiddagen och sen är det faktiskt redan helg efter lunch då sambon slutar tidigare. Och det fina vädret bara fortsätter och fortsätter. Härligt härligt!!

Inga kommentarer: