onsdag 15 april 2009

Paket nr 2


Tycker ibland lite synd om vår brevbärare för han får knacka på vår dörr flera gånger i veckan för att lämna diverse försändelser som är för stora för vårt brevinkast. Idag knackade han så på för att lämna veckans mest efterlängtade paket, det från min hemliga bokvän. Blev dunderglad när jag öppnade postpåsen och hittade två böcker jag velat läsa länge. Senast i går tänkte jag faktiskt att det var dags att läsa något av Per Nilsson igen och till min stora glädje fanns just en bok av Per Nilsson i paketet, Du & du & du. Dessutom fanns Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö av Håkan Nesser däri. Ahlgrens bilar fanns visst i en ny variant, Ahlgrens husvagnar, och de var riktigt goda. Utöver husvagnarna fick jag två chokladkakor, älskar mjölkchoklad! =) Allt ätbart i paketet är redan uppätet (var en aning godissugen), men lagom till att solen börjar träffa vår balkong i eftermiddag ska jag dra fram brassestolen, en kudde och min Per Nilsson-bok och bara mysa =)

Tack snälla hemliga bokvännen, det var ett toppenpaket!!

1 kommentar:

Din hemliga bokvän! sa...

Jag blir så glad när jag kikar in i din blogg och ser att mina paket har gjort dig glad. :)
Nästa paket blir det sista och då kan det tänkas att jag avslöjar mig själv. :)
Tills vi hörs igen... Todilo!