tisdag 7 april 2009

Intervju

I kväll ringde en av rekryterarna från gymnasiet där jag sökt jobb. Jag har fått en intervju! Nästa fredag åker jag till Göteborg igen, ska bli spännande. Detta är en första intervju (av två) och jag misstänker att jag bör läsa in mig ordentligt på kursplanerna i engelska och fundera ut en del lektionsförslag. Det kommer nämligen vara två intervjuare där varav den ena är biträdande rektor och den andra en engelsklärare som ska kunna diskutera ämnet mer ingående. Ska nog klura på nåt bra :)

Har haft en mysig dag med bebis idag även om han har haft lite jobbigt med snuva och hosta och därför varit lite gnällig. Fick ligga bredvid honom för att han skulle kunna sova sin eftermiddagslur och då somnade ju jag också. Behövde verkligen en tupplur för det var en tuff natt med många uppvak och det enda som egentligen höll igång mig under dagen var massiva mängder kaffe. När sambon kom hem från turades vi om att ta en promenad/joggingtur i det underbara kvällsvädret. Härligt!

Nu laddar jag inför natten och en sista ensamdag med bebis innan sambon är hemma på påskledigt.

1 kommentar:

Jenny sa...

Vad kul att du får komma på intervju! Hoppas det går bra.
Kram