onsdag 20 maj 2009

Äntligen tummen ur!


Fick ju ett fint paket för några dagar sen men har inte haft orken att blogga om det förrän nu. Min fina bokvän har skickat två jättebra paket tidigare och detta sista paketet var inget undantag. Två böcker av Elin Lindqvist, en författare jag läst mycket gott om och som jag velat läsa ett bra tag nu. Jättebra val! I paketet fanns också en del godsaker, en pingvinstång och tre chokladbitar. Mums! Sen fick jag också en fuktkräm som man ska använda i duschen. Luktade väldigt gott, och lite mjukare blev jag nog om benen =)
Tack så mycket fina bokvän för paketen. Du har verkligen lyckats förgylla min vardag! Hoppas nu du får en fantastisk sommar och att de paket du själv fått varit lika bra som de du skickat till mig. Många kramar! (Nu är jag ju förresten hemskt nyfiken på vem du är)

1 kommentar:

Marie sa...

*vinkar* :)
Det är jag som skickat paketen till dig. Tänk vilken tur att jag träffat rätt med alla mina paket, det känns bra! :)
Trevlig sommar!
//Marie