onsdag 27 maj 2009

Typiskt!

Nu har jag fått svar från det jobb jag intervjuade för i förra veckan. Fick inte jobbet utan kom tvåa. Varför säga det? Hade hellre trott att jag var långt bak i turordningen och inte snubblat på mållinjen. Och dessutom ringa och säga det när jag redan hade en dålig dag. Det är sånt som kallas kass tajming. Ska försöka gaska upp mig innan fredag så att jag gör ett gott intryck på den rektorn i alla fall. Imorgon hoppas jag i alla fall på fint väder så att jag och bebis kan gå på babycafé. Vi går nog dit i alla fall men om vädret är fint ska öppna förskolan flytta utomhus ner till sjön vilket vore extra mysigt.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Då ses vi kanske på öppna förskolan =)

mrs Pitepalt sa...

Ja, varför berättar man det? Hoppas du får ett annat, bättre jobb!