onsdag 20 maj 2009

Plan B

Det verkar som om det kanske kan lösa sig med jobb för min del till hösten och nästa vår. Ska träffa rektorn på en friskola där det kommer att finnas ett vikariat under sena hösten samt hela vårterminen. Detta jobb har inte legat ute på ams så jag konkurrerar inte med någon annan om platsen utan det handlar väl mest om ifall de tycker att jag verkar vettig. Får jag inget fast jobb så blir ju detta perfekt som plan B. Får väl tjänstgöra som springvikarie under augusti-oktober i så fall och det kan väl vara ok några månader. 60% dessutom så det blir alldeles lagom mycket att jobba. Nästa vecka får jag förhoppningsvis lite mer besked om övriga jobb jag sökt så jag vet om jag ska rikta in mig på detta eller inte. Verkar inte komma ut fler tjänster än de fem jag redan sökt så ni får hålla tummarna för att någon av de skolor jag intervjuat för vill anställa mig. Hoppas!

Inga kommentarer: